اندازه ی خدا

کاش میدانستم کدامین واژه عمق احساس مرا می فهمد

بهش گفتم چقدر دوسم داری؟!

گفت:انداره ی قطرات بارون

گفتم:اگه بارون بند بیاد چی!

اونوقت چقدر دوسم داری؟!

گفت:اندازه ی دریا

گفتم:اگه یه روزی دریا خشک بشه چی؟!

اونوقت چقدر دوسم داری؟!

گفت:اندازه ی ستاره های آسمون

گفتم:ولی وقتی روز بشه که

دیگه تو آسمون,ستاره نیست

اونوقت چقدر دوسم داری؟!

گفت:اندازه ی خدا

تا خواستم چیزی بگم دستشو روی لبام

گذاشتو گفت:هیسسسس!!

خدا نه مثل بارون بند میاد

نه مثل دریا خشک میشه

نه مثل ستاره فقط شبا تو آسمونه

خدا واسه همیشه هست

پس تا همیشه

دوست دارم

چند ماه که گذشت وقتی داشتم

از یه پارک رد می شدم اونو

با یه دختر دیدم

داشتم داغون می شدم

وایساده بودم خدا خدا می کردم

که برم جلو یا نه!!

خدایا!آخه چرا!!

مگه اون نگفته بود اندازه ی تو دوسم داره

پس چی شد؟!!

بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم

رفتم پیش اونو دوست دخترش

وقتی بهش رسیدم گفتم: نامرد

مگه تو نگفته بودی اندازه ی...

نزاشت حرفمو تموم کنم

که تو گوشم زمزمه کرد

من نه تورو می شناسم

نه خدای تورو.



نظرات شما عزیزان:

✿❀sara✿❀
ساعت1:55---12 تير 1391
اندازه ی خدا دوست دارم اما نه مثل اون نامرد

پرواز به سوی موفقیت وشادی
ساعت16:16---30 خرداد 1391
دوست عزیز سلام . چند وقتیه که با دوستامون یه وبلاگ به نام ( پرواز به سوی موفقیت درست کردیم). و در وبمون به ارئه راهکارهای موفقیت در زندگی وشغل و.... پرداختیم. والآن هم تصمیم گرفتیم که برای ایجاد یه فضای صمیمی و شاد در وبلاگ یه رقابت دوستانه راه بندازیم . شما هم میتونی با ارسال جوک ، لطیفه یا مطلب طنز برای ما در این رقابت شرکت کنید. هر دو هفته یه بار هم به بهترین مطلب طنز هم یه جایزه هرچند ناقابل ولی به درد بخور اهدا میشه. امتحانش ضرر نداره. اگه دوست داشتی بهمون کمک کن تا فضای صمیمی و شادی درست کنیم و حالشو ببریم. به امید موفقیت و شادی تمام ایرانیان.



www.moafagh.loxblog.com
پاسخ:ممنون از لطفت.حتما سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,ساعت | 16:53 نویسنده | Negin |